Contact en beschikbaarheid klantenservice


Voor vragen over uw polis, een wijziging daarvan, vragen over een factuur of een lopende schade kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij hebben een beperkt keuzemenu zodat u direct bij de juiste medewerker terecht komt. De gemiddelde wachttijd bedraagt minder dan 20 seconden en uiteraard brengen wij geen kosten in rekening. Wanneer is sprake is van een noodsituatie verwijzen wij u naar het telefoonnummer op de groene kaart, dit noodnummer is 24/7 bereikbaar. 


Telefoon: 088-18 555 55

E-mail: info@dealerloket.nl


Correspondentieadres:
Postbus 6025
5700 ES te Helmond

Bezoekadres:
Schootense Dreef 24
5708 HZ te Helmond

Telefonische Openingstijden:
Maandag 08.00 – 18.00
Dinsdag 08.00 – 18.00
Woensdag 08.00 – 18.00
Donderdag 08.00 – 18.00
Vrijdag 08.00 – 18.00


Reactietermijnen
Het is voor u belangrijk dat u weet waar u aan toe bent en wat u van ons mag verwachten. Per onderdeel hebben wij daarom aangegeven wat onze reactietermijn is.

Acceptatie
Als u of een dealer een verzekering aanvraagt via onze online aanvraagmodule krijgt u direct antwoord of uw verzekeringsaanvraag geaccepteerd is. Soms moet een verzekeringsaanvraag beoordeeld worden door een acceptant, we laten u uiterlijk binnen 3 werkdagen de uitkomst van deze beoordeling weten. Als u verzekeringsaanvraag geaccepteerd is ontvangt u direct uw polisblad, de groene kaart en verzekeringsvoorwaarden.

Schade
Als u een schade hebt is het belangrijk dat u dit direct meldt zodat wij u kunnen helpen. In geval van een noodsituatie kunt u ook het noodnummer bellen zoals vermeld op de groene kaart, dit nummer is 24/7 bereikbaar. In de meeste voorkomende gevallen wordt u schademelding binnen 1 werkdag behandeld en wordt er een schadedossier opgestart. Soms zijn er omstandigheden waardoor deze reactie iets langer duurt, bijvoorbeeld als er een enorme hagelbui opgetreden is.

Vragen over uw polis of wijzigingen
Als u een vraag over uw polis heeft of als er iets gewijzigd moet worden, kunt u dit per e-mail doorgeven. In de meeste gevallen wordt u vraag binnen 2 werkdagen behandeld en beantwoord.

Klachten
Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening kunt u een klacht indienen. Wij zullen onze uiterste best doen om deze klant op te lossen. Dit is echter niet altijd mogelijk bijvoorbeeld omdat een schade niet verzekerd is. Als u een klacht meld zullen wij binnen 3 werkdagen contact met u opnemen en de klacht beantwoorden.

Sluit Menu